Inleiding
VDE Accountancy & Belastingadvies hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening.
Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over ons of over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Telefonisch oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of bij ons op kantoor) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
U kunt zich daartoe wenden tot de heer M. van der Elst AA RB.
De integrale tekst van onze klachtenregeling is via deze website in pdf-formaat beschikbaar. Op deze pagina vindt u ook ons klachtenformulier. Vanzelfsprekend hopen wij, dat u hiertoe geen aanleiding heeft en zullen wij alles in het werk stellen om klachten te voorkomen. Mocht zich echter een situatie voordoen dan kunt u onderstaand formulier invullen en indienen. Wij zullen zorgen voor een correcte en adequate behandeling van uw klacht en stellen u hiervan binnen tien werkdagen op de hoogte. U kunt de gehele klachtenregeling hier in MS Word formaat downloaden.